RSS

Dny evropského dědictví aneb jak jsem objevila zlatý (knižní) důl :)

05 zář

V rámci dnů evropského dědictví se u nás v Olomouci na Dolním náměstí konají antikvariátní trhy. Knihy jsou tam zlevněné a můžete tam najít i nějaké pěkné kousky. Říkala jsem si tedy, že se tam zajdu podívat a snad si možná i nějakou tu knihu vyberu. Jelikož jsem ale zase bez peněz, tak jsem se opravdu musela omezit jen na jednu knihu. Vybrala jsem si Na větrné hůrce od E. Brontëové a o 70 Kč chudší, ale o jednu knihu bohatší jsem se vydala s přítelem na kafčo.

Když jsme se pak rozdělili, tak jsem se nevydala hned domů, ale řekla jsem si, že se stavím do parku si na chvilku počíst, když je venku tak hezky. A vzpomněla jsem si, že u fontány má být nějaká čítárna, tak jsem se vydala tam, obhlédnout, o co vlastně jde. Když jsem tam přišla, zjistila jsem, že začínají až od 12:00 a já tam jsem o půl hodiny dřív, nicméně mi řekli, že to vůbec nevadí a že si klidně už můžu něco vybrat. Prohlížela jsem knihy, vybrala jsem Jefferyho Deavera a šla se paní zeptat, jak že ten systém vlastně funguje. A odpověď mě naprosto dostala. Paní mi řekla, že si prostě vyberu knihu a můžu si ji buď přečíst v parku a nebo klidně pak dočíst doma. Když viděla můj nejistý pohled, tak mi sdělila napřímo, že si můžu vybrat kolik knih jen chci a vzít si je domů. Že všechny ty, co tam mají, jsou vyřazené a můžu se tím probrat, jak chci.

No já byla úplně nadšená a pořád jsem tomu nemohla uvěřit. Spousta knih tam vypadala moc pěkně, některé skoro jako nové. Říkala jsem si, že vezmu nějakou dětskou pro bráchu a taky něco pro mamku a samozřejmě něco pro sebe. Nakonec jsem skončila se 7 knihami. Odnést si více mi přišlo už trochu blbé, ale všichni ti, co to tam měli na starost, vypadali, že jsou rádi, když se toho zbaví.

Naprosto nadšená jsem hned psala kamarádce, že jsem objevila zlatý důl, ať si tam taky pro něco zajde a šla si na konec parku k jezírku číst 🙂

Takže podtrženo a sečteno, tohle vše jsem dnes pořídila:

  • Na větrné hůrce – Emily Brontëová
  • Žhavé zprávy – Jeffery Deaver
  • Výlety pana Broučka – Svatopluk Čech
  • Knihy džunglí – Rudyard Kipling
  • Vzpomínky na Sherlocka Holmese – Sir Arthur Conan Doyle
  • Její počestné Veličenstvo císařovna – Vladimír Přibský
  • Království – Tom Martin
  • Miliony – Frank Cottrell Boyce

 

20140905_133934

 

(Za kvalitu fotky se omlouvám. Lepší už to nebude. Nechce se mi totiž :D)

 

To bude vše, Pac a pusu, vaše happy Kristýnka 🙂

 
komentáře 3

Zasláno on 5 září, 2014 v Knižní, Všehochuť

 

Vlastnosti: ,

3 odpovědi na “Dny evropského dědictví aneb jak jsem objevila zlatý (knižní) důl :)

  1. cestí

    5 září, 2014 at 15:35

    Hezký úlovek! 🙂 To už bude touhle dobou řádně probrané, škoda, že jsem nebyla doma dřív :/

    Líbí se 1 osoba

     
  2. Aynarra Tulrgar

    5 září, 2014 at 20:53

    To by se mi taky líbilo 🙂 Moc hezké 🙂 proč něco takového není i u nás? 😀

    To se mi líbí

     
    • kiikechan

      6 září, 2014 at 17:12

      Třeba je a jen o tom člověk neví 😀 Já o tom u nás taky zjistila až teď a je to prý každý rok.

      To se mi líbí

       

Napsat komentář