RSS

Čtecí progress

09 zář

Je to týden, co jsem dočetla Volání kukačky a postla sem svůj názor na ni. Je to teda také týden, co jsem rozečetla další knihu – A Dance with Dragons ze série A Song of Ice and Fire. Musím říct, že bylo trochu podivné z češtiny přejít zase k angličtině a zjišťuji, že mi trvá déle přečíst pár stran téhle anglicky psané knihy, než nějaké jiné psané česky.

Nicméně jsem si řekla, že si na Dance with Dragons dám tak 2 týdny, abych se pak mohla vrhnout na Norské dřevo. Uplynul týden a já nejsem ani v polovině 😀 Přes víkend jsem moc nečetla. Z části proto, že jsem polovinu soboty trpěla otřesnou kocovinou, no a taky jsem se pak nějak zasekla u seriálů. To o mě možná ještě nevíte. Jsem schopná vydržet u seriálu pěkně dlouho. Většinou se dívám v kuse, dokud neshlédnu všechny díly. Taky se ráda k některým vracím. Ano, je to trochu jako nemoc.

Musím se ale pochválit, neboť jsem včera knížku zase konečně otevřela a snad to do konce týdne možná i přečtu (když se na to teda dívám hodně optimisticky :D)

Tímto ukončuji svůj malý update. Mějte se famfárově 😉

 
1 komentář

Posted by on Září 9, 2014 in Všehochuť

 

Vlastnosti: , ,

One response to “Čtecí progress

  1. cestí

    Září 12, 2014 at 14:07

    Heh, Norské dřevo u mě taky nepochodilo, protože mi ho knihovna a rezervace sebraly… Když o sobě přemýšlím, tak jsem poslední dobou spíš nedo-čtenář 😀

    To se mi líbí

     

Zanechat Odpověď

 
