RSS

Sečteno a podtrženo – září 2014

30 zář

Čas letí neskutečně rychle a měsíc září už je u konce. Pomalu si začínám uvědomovat, že bych měla začít šetřit na vánoční dárky. Taky se mi teď začíná rozjíždět škola, takže se pomalu přesouvám do školního módu, s čímž teda moje tělo nechce úplně souhlasit a odpovídá nadměrným vyčerpáním (ať už psychickým nebo psychickým, vždycky si něco najde, potvora). Chtěla bych tedy nějak shrnout, co všechno se u mě událo za měsíc září, zejména co jsem přečetla, které knihy jsem si pořídila a tak.

Začneme tedy mými novými přírůstky. Jak jsem psala v článku na začátku září, koupila jsem jednu knihu na antikvariátních trzích (Na Větrné hůrce) a pak jsem si zdarma domů odnesla 7 knih vyřazených z knihovny. (Bližší info v samotném článku, na který mi tady bohužel ale nejde dát odkaz…:/ ) V tomto měsíci jsem si pak koupila už jen jednu knihu (jsem přece jen chudý student, co se ještě k tomu momentálně potýká s finančními problémy). V knihkupectví jsem ve slevě ukořistila Rukověť bojovníka světla od Paula Coelho.

Co se týká přečtených knih, tak myslím, že hned 1. září jsem dočítala Volání kukačky, ale nevím přesně kolik stránek to tak bylo. Pak jsem se poprala s A Dance with Dragons George R.R. Martina, která má stránek 1040 (Tak to aspoň tvrdí Wikipedie. Momentálně nemám knihu u sebe, tak to nemůžu potvrdit :D). Na řadu pak přišlo Murakamiho Norské dřevo, ke kterému jsem napsala i recenzi. To má stran 297. Pak jsem tak nějak „přeskočila“ ke klasice Na Větrné hůrce – 377 stran, zase podle Wikipedie. No a dnes jsem dočetla ještě Žhavé zprávy od Jefferyho Deavera, což je knížka o 260 stranách. Pokud budu mít čas, tak sepíšu nějaké to vyjádření k posledním dvěma zmiňovaným, ale s časem je to teď u mě takové složité…

Takže, sečteno a podtrženo:

  • 9 nových (i postarších) knih do mé sbírky
  • 4 přečtené knihy
  • 2 recenze
  • 1974 přečtených stránek

do toho nezapočítávám čtení Volání kukačky, protože tam to s těmi stránkami úplně nevím 😀

Není to nějak extra moc, ale troufám si říct, že to není ani nijak málo. Já sama jsem rozhodně spokojená 🙂 Doufám jen, že se začátkem učení se do školy a čtením různých učebnic, judikátů a dalších různých materiálů mi zbude čas i na čtení „normálních“ knížek a taky nějaké to psaní o nich 🙂

Pro dnešek vše. Pac a pusu 😉

 
komentáře 2

Posted by on Září 30, 2014 in Všehochuť

 

Vlastnosti: , ,

2 responses to “Sečteno a podtrženo – září 2014

  1. Mája

    Říjen 1, 2014 at 00:12

    Pěkná sbírka. 🙂

    To se mi líbí

     
    • kiikechan

      Říjen 1, 2014 at 12:58

      No já bych samozřejmě radši, kdyby byla trochu větší, ale tak po troškách se k tomu snad doberu 🙂

      To se mi líbí

       

Zanechat Odpověď

 
