RSS

Návštěva knihovny a jak nic nestíhám

06 říj

Zdravím!

Jak tak na mě postupně dopadá školní režim, přestávám postupně ztrácet čas na věci, které si plánuji. Momentálně se snažím nějak skloubit ve svém programu školu, brigádu, čas s přítelem a dalšími mými oblíbenými lidmi, nějaké to počteníčko, nějaké to psaní zážitků z počteníčka a taky mi nepořádek kolem mě neustále připomíná, že bych měla uklízet. Samozřejmě bych musela být asi superčlověk, abych tohle všechno zvládla. Méně spát, více makat a lépe využívat čas. Ale já tradičně při takovémto množství věcí, co bych měla udělat, raději volím útěk 😀 Vyberu si třeba nějaký seriál a celý den zvládnu nedělat nic jiného, než vybraný pořad sledovat. Tak nějak proběhl můj víkend 😀

Ale abych se vrátila k původně zamýšlenému tématu. Minulý týden ve čtvrtek jsem šla do knihovny v Brně vrátit knihu (Ano, půjčila jsem si jednu, jelikož jsem tehdy stejně neměla nějaké další knihy kam dát. Možná si pamatujete, že jsem o tom už psala.) Zároveň mi také končila platnost členství, tak jsem si rovnou zaplatila na další půlrok. No a samozřejmě jsem se šla podívat, jestli mezi knihami ve volném výběru najdu nějakou, kterou bych si ráda vzala domů. Našla jsem hned tři a to jsem zas tak moc nehledala :D. Teď se někdo z vás možná podiví, že tři knihy přece nic není. Že je to naopak ještě málo. Dala bych vám i zapravdu nebýt toho seznamu povinností na mém talíři. Jelikož mě dost vyčerpává čtení kapitol z učebnice a mnohostránkových judikátů, které většinou musíte přečíst několikrát, abyste jim vůbec porozuměli, tak myslím, že tři knihy jsou zatím docela dostačující. A vždy si přece můžu jít pro něco dalšího 🙂

No a co jsem si v knihovně nakonec vypůjčila? Po Norském dřevě jsem opět sáhla po Murakamim – Na jih od hranic, na západ od slunce a pak takové klasiky – Sto roků samoty a Kronika ohlášené smrti, jejich autorem je Gabriel García Márquez. Přiznám se, že jsem schválně sáhla po tenčích knihách. Čtu převážně při cestování v dopravních prostředcích a opravdu se mi nechce celý den tahat žádná velikánská kniha, zvlášť pokud mám s sebou ještě i notebook.

Tolik tedy z knihovny.

Před víkend jsem taky chtěla napsat recenzi na Žhavé zprávy, jak už jsem slibovala, ale nějak jsem se k tomu prostě nedostala. Zkusím si na to tedy najít čas někdy v tomto týdnu a tady bych vás chtěla trochu blíže seznámit s knihou o bojovníkovi světla od Paula Coelha. A jakmile dočtu Murakamiho, tak bych se k němu asi taky chtěla nějak vyjádřit, protože je to bezesporu zajímavá kniha.

Takže plánů je hodně, tak snad se mi je podaří i splnit 😀 Nějaké „krásné“ fotky knih, aby to tu nevypadalo tak smutně, se pokusím dodat později, až se mi bude chtít a bude na to prostor 😀

Pro dnešek vše. Mějte se krásně a snažte se dodržovat své plány, ať v tom nejsem sama 🙂

 
Napsat komentář

Posted by on Říjen 6, 2014 in Všehochuť

 

Vlastnosti: ,

Zanechat Odpověď

 
