RSS

Cup of tea, cup of me?

12 lis

Jsem moc unavená na nějakou tu knihu před spaním, ale test na internetu zvládnu 😀 Když jsem dneska po dlouhé době opět kontrolovala jeden oblíbený webcomic, který má momentálně pauzu na dobu neurčitou, narazila jsem tam mezi komentáři na test „What kind of tea are you?“ Tak jsem zodpověděla pár otázek a zjistila, jaký čaj to teda jsem. No, evidentně jsem exotická xD Jdu uložit svůj šálek do postele, abych ráno zvládla vstát lépe než dnes. Dobrou noc


You Are Chai Tea

There are many subtle sides to your personality. You are difficult to decode.

You are a complex and deep individual. You have many nuanced beliefs, and your mood frequently changes.

You are a creative and expressive person. You draw your inspiration from the whole world.

You enjoy exotic food, music, and travel. Your tastes are very international.

 
Napsat komentář

Posted by on Listopad 12, 2014 in Všehochuť

 

Zanechat Odpověď

 
