RSS

Taková malá ochutnávka z knížky, kterou právě čtu

13 lis

Jak můžete vidět v panelu napravo, tak právě čtu knihu Notwithstanding a musím říct, že se mi to rozhodně nečte dobře a proto jsem s ní ani moc nepokročila. Je vidět, že se jedná o opravdu umělecký jazyk – hodně knižních výrazů, s kterými nejsem až taková kamarádka a mnohdy je ani nenajdu ve slovníku. Abyste si nemysleli, že jsem úplně blbá, tak připomínám, že čtu knihu v angličtině 😀

Každopádně včera jsem narazila na větu, která se mi vyloženě líbila, a proto se s vámi o ni podělím. Opět se omlouvám lidem anglicky nemluvícím.

Mr Hadgecock lived his secret life, innocently unaware that the secret of his secret was secret only to himself.

 
Napsat komentář

Posted by on Listopad 13, 2014 in Knižní, Všehochuť

 

Vlastnosti:

Zanechat Odpověď

 
