RSS

Podzimní čtení

07 zář

Ať chceme, či nechceme, budeme asi muset všichni uznat, že podzim už je tu. Letos mě ten teplotní šok totálně zasáhl a pro jistotu už teď nosím tak milion vrstev oblečení. Ještě by bylo fajn, kdybych někde našla své šálečky a šátečky. Asi budu muset vybalit všechny krabice. I když přemýšlím, že krabici s knížkama bych si vybalovat asi nemusela, když se za pár měsíců plánuju zase stěhovat. Jen by se mi na ně prášilo. Ale zase uklidňující pohled na knihy….:D Kdyby si náhodou někdo nevšiml, rozhodování není zrovna moje nejsilnější stránka. A taky jsem nesmírně lenošná…

Vraťme se ale k tomu počasí. Ač mám ráda své teplíčko a tohle studené období se mi vůbec nelíbí, vždycky si říkám, že to je ideální počasí na to, aby si člověk uvařil čajík, zachumlal se do deky a strávil odpoledne či večer s nějakou tou knížkou. A moc ráda bych to taky praktikovala. Nějak mi to ale vůbec nevychází.

Například dnes jsem opět strávila celý den v práci. Počítala jsem s dopolednem plus nějaké ty dvě, tři hodinky u táty v obchodě, než si vyřídí, co potřebuje. Samozřejmě jsem tam opět zkejsla až do zavíračky. Měla jsem s sebou sice tablet, na kterém momentálně čtu Lehké fantastično, ale nejde se moc dobře začíst, když musíte neustále koukat, jestli náhodou někdo nepřišel nebo když už lidi přijdou, tak sledovat, jestli něco nepotřebují a ve finále jim jejich nákup vybavit u kasy.

A když už člověk přijde do té nemovitosti, které teď na nějakou dobu říkáme domov (já bydlím tak nějak a více místech teď, ale k tomu zase někdy jindy), tak zjistí, že kromě divného vietnamského čaje tu nic nemá. Tak jsem si aspoň uvařila kafe 😀 Bohužel ke knize jsem se ještě nedostala.

Taky jsem si uvědomila, že pít kombinaci pivo, víno, slivovice fakt není úplně cool. Pořád se to ale dá. Horší je pak ale to, co provádíte po takovém combu. V sobotu jsem byla na oslavě strýcových a tetiných 50.narozenin. Byla tam spousta lidí, takže jsem si mohla utrhnout jako vždy pořádnou ostudu 😀 Je pravda, že si toho moc nepamatuju. Moje stehna si ale rozhodně ještě nějakou dobu ponesou ne úplně fajn vzpomínku na to, jak jsem je používala místo bubnu, když se zpívalo.

A taková malá rada do života. Když jste totálně namol, nemluvte s místním farářem, který zná celou vaši rodinu. Vůbec si nepamatuju, co jsem mu říkala a kdykoliv si vzpomenu na to, že si nevzpomínám, tak mě to docela dost děsí.

A proto je nejlepší to všechno hodit za hlavu a začíst se do Terryho, protože ten na mě působí přímo magicky. Při a po jeho čtení se vždycky cítím hrozně pozitivně 🙂 Plus je úžasné sledovat divné pohledy lidí v hromadné dopravě, když se jen tak začnete při čtení nahlas smát.

Tohle byl tak nějak výblitek mých myšlenkových pochodů. Snad jsem nikoho neurazila a mějte se famfárově. Uvařte si čaj a vzhůru s knihou do peřin!

 
komentáře 2

Posted by on Září 7, 2015 in Všehochuť

 

Vlastnosti: , , , ,

2 responses to “Podzimní čtení

  1. Barunka I.

    Září 7, 2015 at 22:21

    Terry je vtipnější v češtině.. Když to čtu v angličtině, tak se zas tam moc nesměju… 😦 woe is me..

    To se mi líbí

     
    • kiikechan

      Září 8, 2015 at 07:13

      Jako Kantůrek odvedl při překladu úžasnou práci. Prý si ve dnech, kdy ještě nebyl internet samozřejmostí jako dnes, s Terrym volal, aby správně pochopil některé ty věci a tak.

      To se mi líbí

       

Zanechat Odpověď

 
