RSS

Knihoběžník, plus si opět stěžuju na svůj život….:D

17 zář

Je to opravdu velice těžké, když velice často procházíte okolo svého oblíbeného knihkupectví a nesmíte si nic koupit. Stav mých financí je opravdu žalostný, když uvážím, co všechno budu potřebovat pořídit (věci do školy, nějaké ty podzimní boty, aby mi nemrzly nožky, šalinkarta a ták…). A to na tom ještě nejsem tak špatně. Představa, že bych s mizerným platem, jako má třeba moje máma, ještě měla živit dítě školou povinné…no fuj. Dokonce jsem se dozvěděla, že letos platí nejen za kroužky v rámci družiny, ale ještě i za družinu. To už je fakt docela mazec…

Jo a můj malý bratr, který chodí teprve do třetí třídy, bude chodit na univerzitu. Nikdy jsem o tom neslyšela, ale apparently existuje v Olomouci nějaká univerzita pro děti. Tak doufám, že mu to tam půjde a bude z něho chytrý chlapec se spoustou (doufám) užitečných znalostí 🙂

Můj druhý bratr – starší – má dnes narozeniny a já přemýšlím, co mu pořídit za dárek. Říkala jsem si chvilku, že bych mu třeba nemusela pořizovat nic, když on sám mi taky nic nedal 😀 Ale budu asi the bigger man, teda woman a něčím ho podaruju. Hned bych šla nejradši do knihkupectví a vybrala něco tam, ale jeho poslední dárek ode mě zůstal, myslím, doposud nepřečten. Teda aspoň nepřečten svým majitelem. Já už ji s jeho svolením přelouskala 😀 A fakt mě láká další pokračování Stopařova průvodce po galaxii. Mám odjakživa problém s tím, že lidem neumím vybírat dárky. Většinou mě extrémně ovlivňuje to, jestli se to líbí mně…:D Nějaká rada? Někdo? Kdokoliv?

Ale opět odbíhám od původní myšlenky. Jak jsem si stěžovala, že mi chybí pořádné, opravdové knížky a nemám teď možnost si nějaké pořídit, tak mě teď zaujal projekt Knihoběžník. Jde o to, že kdo chce, tak zanechá svou knihu na nějakém místě jako třeba v kavárně pod stolem, na parapetu, lavičce…a zaregistruje ji na webu na mapě. Kdokoliv si pak může knihu najít a vypůjčit, nahlásit se na webu, že ji teda jako má u sebe a po jejím přečtení ji zase někam uložit. Moc se mi to líbí, takže jsem samozřejmě hned hledala, jestli někde v Olomouci či Brně nějaké ty knihy jsou. Bohužel jsem byla zklamána. Je toho úplně minimum oproti třeba takovému Slovensku. Takže doma asi zapátrám v knihovničce po nějaké knížce, kterou už nečtu a kterou bych mohla do tohoto projektu poskytnout. A doufám, že se přidají další, abychom měli co číst 🙂

To bylo vlastně to, co jsem chtěla původně napsat. Jen takovou krátkou zprávu. Jak už to ale se mnou bývá, moje mysl neustále odbíhá od tématu a proto vzniklo tohle. Asi bych na tomhle svém zvyku měla trochu zapracovat. V budoucnu se mi to v mém oboru asi bude hodit 🙂

Mějte se famfárově!

Pac a pusu!

…nechce se mi uklízet, ale měla bych…možná proto je tento příspěvek delší, než bylo původně zamýšleno…no jo…už jdu…no tak…pohni tou svou velkou zadnicí…ty!..já!…fakt už se zvedám…

EDIT: koho by zajímal ten projekt, tak here je odkaz

 
Napsat komentář

Posted by on Září 17, 2015 in Uncategorized

 

Zanechat Odpověď

 
