RSS

Nestíhám, nestačím…

06 říj

Poslední dobou čas plyne nějak rychleji. Děje se toho nějak moc a neustále mám pocit, že bych měla něco dělat a pak když to neudělám, tak mě děsí to, že bych měla a tak to jede pořád dokola, až je to aaaaargrrrggrgggh a pak se na všechno vykašlu a dám se do řešení situace klasickým útěkem 😀 Například dneska, když jsem si prostě ráno řekla, že nejdu na přednášky. Mohla jsem místo toho dělat něco užitečného, ale ne, prostě jsem vykysla a byla vykysnutá 😀

Ale říkám si, že mě to snad aspoň pěkně restartovalo, odpoledne jsem byla krásně produktivní a nebyla z toho zas až tak moc otrávená.

To je další věc. Poslední dobou jsem hrozně mrzutá a na všem hledám akorát negativa. Takže jsem se rozhodla, že to změním. There. Done 😀

Jo a taky vůbec nečtu. Jakože normální knížky. Čtu tak akorát nějaké materiály do školy. A třeba bych si i vzala knížku s sebou na cestu do školy či domů, kdyby se mi náhodou poštěstilo si v buse nebo tramvaji sednout, ale ta pak zabere zase moc místa a taky něco váží…musím si něco natahat do tabletu asi. Asi si dám další pratchettovku a Dana Browna nechám na nějaký příhodnější čas. To jsem si stěžovala, jak mi chybí opravdové knížky a když už jednu začnu číst, tak se mi zas nechce tahat, resp. je to kolikrát téměř nemožné…To jsem celá já 😀

A nechápu, proč se musím každý rok registrovat ve školní knihovně. Jako jo, není to žádný složitý proces, prostě přijdu, hodím jim isic a oni si to tam nějak odkliknou, ale přišla jsem na to až krapet pozdě, když jsem si všimla, že se mi ještě nevyřídila rezervace u učebnice…stejně je to nesmysl. To si jako nemůžou propojit systém se školním, aby viděli, že opět pokračuju ve studiu? Asi by to bylo moc složité nebo co…Ale tak, můžu být ráda, že knihovnu vůbec máme a že většinou tam aspoň prezenčně najdu knížku, kterou potřebuju. Třeba dneska se mi to poštěstilo a jsem za to ráda, jinak bych asi moc nevěděla, jak řešit úkoly na seminář.

A teď koukám na hodiny a vidím, že už je opět nějak pozdě. To mi neříkejte, že se mi to jen zdá, že čas neutíká rychleji. Vždyť ještě před chvílí byly tropické teploty a za chvíli už budou Vánoce. Už abych pomalu začala vymýšlet, co komu dám za dárek, resp. co Ježíšek daruje za moje peníze 😀 Minulý rok jsem se to snažila řešit knížkama (a objednala samozřejmě i něco pro sebe), tak uvidíme, jestli to vyjde i letos 😀

A jelikož už mám zbaštěné chipsy, tak to dnes asi ukončím. A příští post se pokusím napsat zase někdy za týden a ne s obrovským prodlením jako teď. Ale radši nic neslibuju, protože narozdíl od našich politiků nezastávám heslo „slibem neurazíš.“

Guess that’s it. Mějte se krásně a užívejte tepla, dokud ještě nějaké je. A jelikož mi konečně přestalo blbnout topení, tak si teplíčko užiju i já 🙂

Pac a pusu

 
Napsat komentář

Posted by on Říjen 6, 2015 in Všehochuť

 

Vlastnosti:

Zanechat Odpověď

 
