RSS

How do you write a blog about books when you don’t really read…?

22 říj

Welp. Řekla bych, že titulek mluví za vše.

Jak už jsem určitě říkala, poslední dobou nemám moc času a když už ho mám tak se málokdy dostanu k tomu, abych otevřela nějakou knížku. Neustále mě totiž pronásleduje myšlenka, že musím dělat něco do školy nebo uklízet nebo tak něco. A když už si dopřeju od toho všeho trochu utéct, tak je mnohem snazší si pustit nějaký seriál, u kterého můžu totálně vypnout. U knížky, byť sebelepší, musí člověk vyvinout nějakou tu mozkovou činnost, kdežto u seriálu jen čučíte a je dokázáno, že i ve spánku je činnost mozku vyšší.

Takže se ze mě stává asi hrozný hlupák, jelikož vědomě omezuji činnost mozku?

Also, poslední dobu mám hrozný, ale jako fakt hrozný, ne že bych to říkala jen, aby to dobře vyznělo, problém se vstáváním. Můžu spát dlouho, můžu spát málo, výsledek je vždycky stejný. Za boha se nemůžu přinutit vstát z postele. A když vyloženě nemusím (třeba když mám jít na přednášky), tak prostě nejdu. Potřebovala bych nějakou hyper motivaci.

Taky mě štve, že paní, ke které jsem chodila na power yogu, teď asi přestane ty lekce mít. A její studio jde celé nějak do kytek, co se týče yogy. I když teda jsou nějaké lekce ve středu a čtvrtek, tak někdo jako já, kdo přijede většinou ve čtvrtek večer, to asi moc neocení. Už když jsem si pořizovala první permanentku, tak jsem se s majitelkou dohodla, že mi i prodlouží dobu trvání, jelikož jsem ve městě jen o víkendu. To tehdy byly lekce ještě pravidelně v pátek dopoledne a občas v sobotu.

Teď není ani jedno. Já sama nemám tu disciplínu, abych si dala pořádně do těla. Pak nemám ten krásný pocit, že se sebou něco dělám a všechno je takové mleh…Moc nepomáhá to hnusné počasí. Teď některý den vysvitlo sluníčko a já se podle toho náležitě usmívala a měla se docela fajn. Teď, když se podívám z okna, tak…je to prostě všechno takové nijaké…

Jo a dneska jdu k zubaři. Až dopiju kávu, tak si asi opět vyčistím zuby 😀

Stejně se bojím, co mi řekne. Už posledně se jí tam něco nelíbilo a nemůžu říct, že bych opravdu stoprocentně dělala všechno to, co mi doporučila. To bych totiž pak jen na ústní hygienu každý den musela obětovat tak 30-40 minut.

No…wish me luck?

A blíží se Vánoce. Chtěla bych svým lidičkám pořídit krásné dárečky, ale nějak nejsou penízky na to všechno 😦  Asi si beru moc velké sousto, když se podívám na to, co všechno bych chtěla pořídit. Asi se vrátím k obyčejným malým a hlavně levným dárečkům. Jsem přece chudý studentík…tak bych si měla přestat hrát na to, že mám spoustu peněz na rozdávání.

A tady to asi radši ukončím, protože se dostávám na šikmou plochu a měla bych se zase pokusit obklopit se krásnýma happy thoughts 🙂

Bye bye!

 
Napsat komentář

Posted by on Říjen 22, 2015 in Osobní

 

Vlastnosti:

Zanechat Odpověď

 
