RSS

I’m stuck again…vyhlídky na lepí zítřky?

04 lis

Musím omluvit sebe z období psaní minulého článku. Není tak úplně pravda, že bych vůbec nečetla. Mám už delší dobu rozečtenou knihu Anatomie lži od Dana Browna a za nějakou tu půlku semestru (nebo jak dlouho už to je, co jsem ji otevřela poprvé), jsem se dostala už za polovinu.

Chtěla jsem se pak náležitě pochlubit, když jsem po cestě z Brna do Olomouce přečetla docela slušný kousek. Následně jsem byla zahlcena spoustou věcí do školy, dalšími povinnostmi nebo následnou mrtvolností z toho. takže než jsem se stihla pochlubit, že už zase trochu víc čtu, tak už zase nečtu.

Přečetla jsem sice něco okolo 100 stránek učebnice obchodního práva, ale to je tak všechno. Plus teda nějaká ta manga.

Už se hrozně těším, až budu mít trochu více volna, že se konečně dostanu k nějaké knížce a nebudu ji číst přes měsíc…

Navíc jsem viděla nebo slyšela o několika dobrých knihách a přemýšlím, že bych si o ně napsala Ježíškovi. Pár dnů zpátky jsem taky zjistila, že v angličtině už vyšla 3.kniha Roberta Galbraitha aka J.K.Rowling z universe Cormoran Strike. Obě předcházející knihy se mi moc líbily, takže už se velice těším na český překlad. Měla jsem i nutkání koupit si to v angličtině, ale přeci jen jsem to četla původně v češtině a je to takové zvláštní vždycky, ten přechod. Třeba když jsem četla celou ságu A song of ice and fire v angličtině, tak potom pro mě bylo absolutně nesnesitelné číst knihu Rytíř sedmi království, kterou jsem dostala od bratra minulé Vánoce. Dodnes jsem to vlastně nepřečetla…

…jsem teď zrovna na přednášce a trochu jsem teď ztratila nic ohledně tohoto mého pisálkování, jelikož jsem vznesla dotaz a paní docentka na něj odpovídala poměrně dlouho…:D

Abych se k tomu ale nějak zase dostala. Štve mě, že teď více nečtu. Asi bych s tím teoreticky mohla něco udělat, takže se o to aspoň trochu pokusím. Nicméně se nesmírně těším, až nastane nějaká doba, kdy to bude trochu lehčí se školou (třeba ve zkouškovém :D) a začtu se konečně do nějaké knížky. A že jich je. Nějaký oficiální seznam sice nemám, v mém povědomí je ale pár titulů, které jsou must have, resp. must read. Moc teda doufám, že ta situace někdy nastane. Když se podívám na to, co všechno mě čeká…ale upletla jsem si to na sebe sama, takže to prostě musím zvládnout.

Doufám, že i když já si moc knih neužívám, tak ostatní si něco takového nenechají jen tak ujít a lehce vám teda závidím ten čtenářský požitek. Musím se do toho taky pustit 🙂

Každopádně, mějte se krásně a užívejte čtení 😉

 
Napsat komentář

Posted by on Listopad 4, 2015 in Všehochuť

 

Vlastnosti: , , , , ,

Zanechat Odpověď

 
