RSS

Jsem jako šnek, ale prosím, nejezte mě.

11 lis

Budu se opět opakovat, ale se čtením to u mě jde teď pořád nějak pomalu. Jsem tak trochu jako šnek, pomaličku lezu dopředu s počtem stránek a velice pomalu se blížím ke konci knihy. Knížka je, pravda, poměrně tlustá a já už jsem za větší půlkou. A chápu, že není možné mít větší půlku.

Takže jsem takový šneček. Shodou okolností se dnes na seznamu objevilo nějaké cosi jídlo s.r.o., kde se jedí šneci. Tak ne, abyste mě chtěli papkat.

To je asi tak všechno, jdu opět předstírat zájem o přednášku. Byebee!

 
Napsat komentář

Posted by on Listopad 11, 2015 in Uncategorized

 

Zanechat Odpověď

 
