RSS

Tralala

24 lis

Tohle je spíš věc, co se hodí na fejsbukovou zeď, ale tam se mi to psát nechce. Just because xD

Můj notebook momentálně prochází těžkým obdobím.Čas od času prostě nefunguje…a to je docela na 2 věci. V neděli jsem si pro jisotu šla koupit klávesnici k tabletu. Kdybych totiž své zlatíčko opět nespustila, tak bych neměla na čem psát úkol.

Udělala jsem velikou chybu, když jsem za tímto účelem vyrazila do centra Brna. Chtěla jsem do Vaňkovky. Jak krásně jsem byla překvapena, když jsem zjistila, že tam momentálně žádné elektro není. Datart tam bude až od 1.12. Sweet…

Zkusila jsem ještě další místa, ale nikde nic. Takže jsem nakonec skončila s pouzdrem s klývesnicí z Tesca. Notebook nakonec fungoval, ale říkala jsem si, že si teda tu klávesnici nechám, kdyby náhodou. Vrátit už to ani nemůžu, jelikož jsem trošku modifikovala držáčky, aby to na můj atypicky rozměrný tablet sedělo.

Zkoušela jsem tak trochu, jak se na tom píše, ale fakticky jsem to pořádně zkusila až dnes ráno na přednášce. A přišla jsem na několik věcí:

a) mezerník funguje jen, pokud pořádně zmáčnete přímo prostředek klávesy

b) nejde tu napsat zavináč…

c) zavináč nelze napsat především proto, že tu je pouze levý alt a nefunguje přepnutí na anlickou klávesnici, ale to je pro změnu chyba mého tabletu. Snad to půjde nějak spravit.

Nejvíc mě ale asi štve ten mezerník. Píšu kvůli tomu jako hlemýžď 😀

No, tak je to trochu delší než původní zamýšlený rádoby post na fb xD

 
Napsat komentář

Posted by on Listopad 24, 2015 in Uncategorized

 

Zanechat Odpověď

 
